مدت ها بود که دنبال کسایی بودم که مهاجرت کردند. مشکلات شون رو ازشون بپرسم. بدونم که چطوری رفتن و  چه هزینه هایی که پرداخت کردند. 

تا این که  با رادیو دال و آرش عزیز آشنا شدم. 

این قسمت از رادیو دال عالی بود. توی این قسمت با جادی عزیز صحبت کرده  و از خیلی مسائل پشت پرده هم صحبت کرده. مسائلی مثل برگ تقلب هایی که افراد موفق توی ایران دارند و اون رو هیچ وقت رو نمی کنند.

مسائل مثل پشتوانه مالی خوب خانواده ، مطالعه زیاد و خیلی چیز های دیگه ای که آرش عزیز با جادی صحبت کرده. 



برای گوش دادن به این پادکست عالی ، می تونید روی این لینک کلیک کنید تا به سایت رادیو دال هدایت بشید. 

در ضمن می تونید مشترک پادکست های رادیو دال بشید تا از این به بعد، هر وقت که پادکست جدید تولید شد ، به وسیله ایمیل شما رو مطلع می کنه.

در نهایت باید یه تشکر کنم از دوست خوبم آرش عزیز به خاطر زحمت هایی که می کشه. 

 یک خبر : در یکی از قسمت ها هم قراره که رو در رو با خود آرش عزیز از مسائلی که برای خودم من پیش اومده صحبت کنم. امیدوارم هرچه سریعتر این فرصت پیش بیاد.